Aktivity

  Příležitosti
  • Automatické generování příležitostí
  • Zpětná kontrola využití
  • Přehledná historie u každého klienta
  • Návaznost na budoucí aktivity
  Telefonáty
  • Obchodníci mají vždy komu volat
  • Automatické generování
  • Historie u klienta
  • Efektivní kotrola a úspešnosti
  Schůzky
  • Libovolné typy schůzek
  • Automatické napojení na smlouvy
  • Kompletní historie u klienta
  • Návaznost na předchozí a budoucí aktivity
  Úkoly
  • Emailové notifikace
  • Rychlé vytvoření a editace
  • Delegujte své podřízené
  • Návaznosti na předchozí i budoucí aktivity

Okamžitý přehled

Obchodník má na úvodní obrazovce seznam nevyřízených příležitostí a telefonátů, které mu portál vygeneroval. Má také na očích blížící se schůzky a úkoly, které musí dokončit.

Obrazovka AKTIVITY je kompletní přehledem všech osobních i skupinových aktivit. Můžete filtrovat podle jakéhokoliv parametru. Portál vám rovnou ukazuje  přehled a počty nevyřešených aktivit.

Snadno vytvoříte novou aktivitu, nebo editujete stávající. Portál vám zadání chytře zjednoduší a při navazování aktivity přenáší data z předchozí.

Delegování a notifikace

Vytvořte telefonát, schůzku nebo úkol komukoliv z vašeho týmu. Aktivita se poradci zobrazí v daný termín k vyřešení.

O jakékoliv akci u vámi delegované aktivity dostanete ihned notifikaci do emailu. Manažer ihned z předmětu emailu uvidí co a kdo udělal.

Kontrola

Efektivní a jednoduchý kontroling je konečně tady. Zapomeňte na posílání tabulek s počty schůzek a telefonátů. Otevřete portál a vše vidíte.

Můžete procházet jednotlivé poradce ve struktuře a v jednoduchém přehledu uvidíte co mají naplánovo, úspěšně vyřešeno nebo po termínu.

V přehledém grafu uvidíte vývoj, počty a efektivitu všech aktivity poradce a jeho týmu poslední týdny nebo měsíce.